-
Jūsų krepšelis tuščias!
13. Prekių grąžinimas ir keitimas
13.1.Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo užsakymo.
13.1.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo užsakymo, išskyrus atvejus dėl:
13.1.1.1. dovanų kuponų pardavimo;
13.1.1.2. prekių, kurios buvo gaminamos ar siunčiamos iš kitų šalių pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo).
13.1.2. Apie užsakymo atsisakymą Pirkėjas privalo pranešti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos. Pranešimas siunčiamas el. paštu info@lingrid.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes.
13.1.3. Taisyklių 13.1.2 punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama,praimta ar surinkta.
13.1.4. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.
13.1.5. Visos nemokamos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.
13.1.6. Jei Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje lingrid.lt įsigijo prekių komplektą ir vadovaudamasis Taisyklių 13.1.1 punkte numatyta teise pageidauja atsisakyti užsakymo tam tikros (tam tikrų) prekės (prekių) atžvilgiu, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas tokiu atveju gali pasinaudoti Taisyklių 13.1.1 punkte numatyta teise tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 13.1.3 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.
13.1.7. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 10 (dešimt) darbo dienų po to, kai prekę gauna lingrid.lt.
13.1.8. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstoje elektroninėje žinutėje, patvirtinančioje prekės grąžinimą.
13.1.9. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
13.1.10. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 10 (dešimt) darbo dienų po to, kai prekę gauna Pardavėjas.
13.2.1. Negalima pasinaudoti grąžinimo paslauga, jei užsakytos šios prekės:
13.2.1.1. dovanų kuponai;
13.2.1.2. drabužiai, vienkartinės prekės, higienos prekės, apšvietimo prekės;
13.2.1.3. sportinis inventorius – treniruočių pirštinės, kilimėliai ir kiti dėvimi/avimi daiktai.
13.2.1.4. prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba siunčiamos iš kitos šalies pagal individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo). Jei prekė buvo užsakoma ir pristatoma pagal individualų užsakymą, iš tiekėjo esančio kitoje šalyje, Pardavėjas turi teisę pareikalauti komensuoti su prekės pristatymu susijusias išlaidas.
13.2.1.5. kosmetikos priemonės ir kitos teisine tvarka nustatytos negražintinos prekės.
13.3. Prekių grąžinimas ir keitimas įsigijus nekokybiškas prekes.
12.3.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis bei Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
13.3.2. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, buvusiu prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas turi grąžinti prekes Pardavėjo nurodytu adresu ir savo pasirinkimu gali reikalauti:
13.3.2.1. kad prekės gamybos defektai būtų pašalinti, o jei to neįmanoma padaryti pakeisti prekę į tokią pačią ar analogišką prekę;
13.3.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
13.3.2.3. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus arba atlygintų Pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
13.3.2.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti užsakymo, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
13.3.3. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš 13.3.2 punkte numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus 13.3.2 punkte numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 13.3.2 punkte numatytą būdą. Pirkėjas neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo.
13.3.4. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
13.3.4.1. pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu info@lingrid.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;
13.3.4.2. pateikti prekių įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
13.3.4.3. pateikti laisvos formos prašymą.
13.3.5. Teise grąžinti kokybės reikalavimų neatitinkančias prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo dienos, jei prekės garantijos talone nenumatytas ilgesnis prekės grąžinimo terminas.
13.3.6. Visos nemokamos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.
13.3.7. Jei Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje lingrid.lt įsigijo prekių komplektą ir viena komplekto dalis arba visos komplekto dalys neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą. Jei bent viena iš komplekte esančių prekių yra pažeista Taisyklių 12.3.14 punkte numatytu būdu, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.
13.3.8. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
13.3.9. Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas jei jam buvo pateiktos prekių aprašymus atitinkančios prekės. Jei pirkėjas gavo nekokybiškas Prekes, Pardavėjas savo lėšomis pakeičia prekes kokybiškomis arba savo lėšomis pasiima prekes iš Pirkėjo.
13.3.10. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstoje elektroninėje žinutėje, patvirtinančioje prekės grąžinimą.
13.3.11. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. lingrid.lt negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. lingrid.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
13.3.12. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 10 (dešimt) darbo dienų po to, kai prekę gauna lingrid.lt.
13.3.13. Dėl prekių, pirktų iš lingrid.lt partnerių, Pirkėjas privalo kreiptis tiesiogiai į konkretų partnerį, iš kurio prekė buvo įsigyta.
13.3.14. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
13.4. Prekių grąžinimas ir keitimas kitais atvejais
13.4.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti Pardavėją el. paštu info@lingrid.lt. Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 10 (dešimt) darbo dienų po to, kai prekes gauna UAB “Lingrid”
13.4.2. Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės grąžinamos remiantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis. Pirkėjas turi teisę grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą ir nėra įsigytos veiklai vykdyti.
13.4.3. Apie prekių grąžinimą 13.4.2 punkte nurodytu atveju Pirkėjas privalo pranešti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo dienos. Pranešimas siunčiamas el. paštu info@lingrid.lt, pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes.
13.4.4. Taisyklių 13.4.2 punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekės nebuvo sugadintos arba iš esmės nepasikeitė jų išvaizda, taip pat jos nebuvo naudojamos ir įsigyjamos naudoti veiklai vykdyti.
13.4.5. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote.
13.4.6. Visos nemokamos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos tuo pat metu.
13.4.7. Jei Pirkėjas lingrid.lt internetinėje parduotuvėje įsigijo prekių komplektą ir siekia grąžinti vieną komplekto dalį dėl 13.4.2 punkte nurodytų priežasčių, Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą. Jei bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 13.4.2 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.
13.4.8. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstoje elektroninėje žinutėje, patvirtinančioje prekės grąžinimą.
13.4.9. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. lingrid.lt negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. lingrid.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
13.4.10. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tapačiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 10 (dešimt) darbo dienų po to, kai prekes gauna lingrid.lt.